duminică, 21 martie 2010

Hello

Wow, uite ca din joaca, mi-am creat un blog!!!
M-au inspirat fetele cele tinere, harnice, bucatarese desavarsite si pricepute si in arta fotografiei.
Mihaela-bunatati din bucataria mea, Laura Adamache, Laura Laurentiu...
De fiecare data cand le vizitez paginile ma lasa perplex prin multimea de retete, fotografiile inspirate, rabdarea de care dau dovada pentru a face toate cele...
Cum gasesc ELE timp pentru toate???
Bravo lor, fetelor-cochetelor!!!!
Ei, si pentru ca m-am molipsit, cat ma tine acest elan, am sa incerc sa le imit, fara nici o pretentie de concurenta, ci doar ca semn de multumire pentru tot ceea ce fac ele si pentru tot ceea ce fac eu, "provocata" de ele...
Bine v-am gasit, prietene si prieteni bloggeri!
Gabi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu